×
×

برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت

  • کد نوشته: 4312
  • فروردین ۲۹, ۱۴۰۳
  • 36 بازدید
  • ۰
  • فرماندار میانه با اشاره به برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت، گفت: دهیاران بدون هرگونه جانبداری و سوگیری له یا علیه نامزد‌های انتخاباتی، فقط در زمینه جلب مشارکت پرشور و آگاهانه مردم در این انتخابات تلاش کنند.
    برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت

    محمدباقر هنربر در جلسه‌ای با دهیاران شهرستان میانه با اشاره به اینکه دهیاران نقش موثری در پیشگیری از بروز تخلفات و حفظ بیت المال دارند گفت: تخریب و تغییر کاربری اراضی ملی و منابع طبیعی و کشاورزی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این اراضی، از تخلفاتی است که حقوق عموم را تضییع می‌کند و دهیاران باید بلافاصله آن را شناسایی و گزارش دهند تا قبل از انجام تخلف از آن ممانعت شود و پرونده سازی پس از بروز تخلف، نشان از عدم توجه کافی دهیاران نسبت به مسائل روستا است.

    وی با قدردانی از دهیارانی که در فرهنگ سازی، تعامل با دستگاه‌ها و ایجاد انسجام و اتحاد اهالی برای همکاری و مشارکت در انجام طرح‌های عمرانی، گفت: دهیاران در روستا‌ها نقش محوری ایفا می‌کنند لذا ضروریست با توجه به تعهدات شغلی، در محل خدمت خود حضور منظم داشته و انضباط کاری و مالی داشته باشند.

    وی با اشاره به آسیب پذیری ساختمان‌های قدیمی و فرسوده در زمان بروز حوادثی، چون زمین لرزه، از دهیاران خواست تا اهالی را به مقاوم سازی و نوسازی مساکن با بهره گیری از تسهیلات بنیاد مسکن ترغیب و تشویق کنند.

    فرماندار ویژه میانه همچنین با بیان اینکه اعتبارات و منابع مالی که به حساب دهیاری‌ها واریز می‌شود باید با اولویت بندی نیازها، صرف تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و سپس تعریف پروژه جدید گردد، ادامه داد: منابع مالی نباید در حساب دهیاری‌ها راکد بماند.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *