×
×

استاندار آذربایجان شرقی :
همه دستگاه‌ها باید برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برنامه‌ای جامع و عملی داشته باشند

  • کد نوشته: 4421
  • اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳
  • 45 بازدید
  • ۰
  • استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروزه در بحث حجاب و عفاف در مقابل یک عملیات تهاجمی دشمن قرار داریم که برخی‌ها ناخواسته و ندانسته وارد این بازی و عملیات شده اند و برخی‌ها هم به طور سازمان یافته این عملیات فرهنگی دشمن را در کشور پیاده می کند.
    همه دستگاه‌ها باید برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برنامه‌ای جامع و عملی داشته باشند

    به گزارش دیار آذربایجان، رحمتی  گفت: در صورتی در مقابل این جنگ روانی تاثیر گذار خواهیم بود که تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌ها برنامه‌ای جامع عملی و تبیینی برای مقابله با بی حجابی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف داشته بیاشند.

    وی افزود: شرایط حاکم نشان میدهد برنامه‌هایی که تاکنون داشته ایم ناقص و بی اثر بوده اند که نتوانسته ایم به حد مطلوب برسیم.

    وی دانشگاه و دانشجویان را در این زمینه موثر دانست و گفت: دانشجویان قشر جریانساز جامعه هستند که می توانند راهکاری برای حجاب و عفاف ارایه کنند و ما هم باید بر دانش آموزان و دانشگاهیان تمرکز داشته باشیم.

    استاندار آذربایجان شرقی  خواستار ایجاد مواکب فرهنگی در پارک‌ها و مراکز گردشگری برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ایجاد بازارچه‌های فروش محصولات حجاب با قیمت‌های مناسب در شهر شد.

    در این نشست سردار محمدی فرمانده نیروی انتظامی نیز با ارایه گزارشی از طرح نور در استان گفت: در ۱۲ نکته پرتردد این شهر به مدت ۶ روز است که اکیپ‌های ما مستقر شده است و با تذکر و برخورد‌های همکاران ما وضعیت خوبی در این مراکز پرتجمع شهر حاکم شده و تا حدودی توانسته ایم موفق عمل کنیم.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *