×
×

تعامل بین اعضای شورا و تعامل شورا‌ها با دهیاران کلید پیشرفت روستا‌ها

  • کد نوشته: 4646
  • اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳
  • 25 بازدید
  • ۰
  • فرماندار بناب در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های شهرستان بابیان اینکه تعامل بین اعضای شورا و تعامل شورا‌ها با دهیاران کلید پیشرفت روستا‌ها است گفت: کسب رتبه برتر استان توسط شورای شهرستان بناب مایه افتخار است.
    تعامل بین اعضای شورا و تعامل شورا‌ها با دهیاران کلید پیشرفت روستا‌ها

     رضا لعلی با تبریک به شورای شهرستان جهت کسب رتبه اول شورای شهرستان‌های آذربایجان شرقی گفت:شهرستان بناب دارای ۲۷ روستاست که ۱۷ روستای آن دارای شورا، ۹ روستا به دلیل نرسیدن به حد نصاب ثبت نامی و ۱ روستا نیز به دلیل جمعیت کم فاقد شورا هستند که زیر نظر شورای بخش هستند.

    وی افزود:کار دهیاران و شورا بسیار سخت‌تر از ما هست و به همین خاطر در جهت پیشبرد اهداف و پیشرفت روستا‌ها اعضای شورا باید با هم تعامل داشته باشند و به تبع آن با دهیار تعامل نمایند.

    وی در پایان با ابراز تاسف از اقدامات اعضای برخی شورای اسلامی روستاها گفت: زمانی که شورای یک روستا به همراه جمعی از اهالی به فرمانداری مراجعه و تجمع میکند این یعنی شورا مقبولیت لازم را در بین مردم برای خودش نتوانسته جذب کند لذا تاکید میکنم فرمانداری همیشه محل مراجعه و مطالبات به حق مردم است و ما نیز خادم مردم هستیم و در وهله اول اگر شورایی مراجعه کرده و نتوانست جواب درستی بگیرد آنموقع حق دارد با جمعی از اهالی برای مطالبه مراجعه نماید.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *