×
×

اتمام راه‌آهن اردبیل اصلی‌ترین مطالبه مردم استان اردبیل است

  • کد نوشته: 4660
  • اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳
  • 18 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اتمام پروژه ملی راه‌آهن اردبیل اصلی‌ترین مطالبه مردم این استان است.
    اتمام راه‌آهن اردبیل اصلی‌ترین مطالبه مردم استان اردبیل است

    صدیف بدری در بازدید میدانی جهت پیگیری روند پیشرفت پروژه ملی راه‌آهن میانه – اردبیل گفت: تا زمان تحقق این مطالبه، پیگیری‌های جدی و مستمر ادامه خواهد داشت.

    عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم بر ضرورت تلاش وزارت راه و شهرسازی برای اتمام عملیات اجرایی این پروژه تا زمان سفر هیات دولت به استان اردبیل تاکید کرد.

    او همچنین با اشاره به اختصاص ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار جدید برای تسریع در اجرای پروژه بیان کرد: ریل‌گذاری پروژه راه‌آهن میانه – اردبیل به ۱۳۵ کیلومتر رسیده است.

    نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنا به اعلام مسئولان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ و نقل کشور تاکنون ۱۳۵ کیلومتر از پروژه راه‌آهن اردبیل به صورت ۱۱۰ کیلومتر از سمت اردبیل و ۲۵ کیلومتر از سمت میانه ریل‌گذاری شده است.

    او در زمینه اتمام زیرسازی حدود ۱۰ کیلومتر دیگر از این پروژه نیز گفت: این ۱۰ کیلومتر هم آماده ریل‌گذاری است و پس از آن ۲۵ کیلومتر از باقی مانده پروژه به زودی تکمیل شده و آماده بهره‌برداری می‌شود.

     

     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *