×
×

یادواره سرداران و شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند برگزار شد

  • کد نوشته: 4764
  • اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۳
  • 19 بازدید
  • ۰
  • یادواره سرداران و شهدای سنگر سازان بی سنگر تیپ مهندسی رزمی ۵۷ فجر جهاد سازندگی شهرستان مرند با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.
    یادواره سرداران و شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند برگزار شد

    امام جمعه مرند در این مراسم با اشاره به از جان گذشتگی‌های شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس مدرسه‌ای بود که به همه یاد داد هستند کسانی که بدون توجه به مدرک و سواد خود، خالصانه برای دفاع از اسلام و انقلاب و میهن خود را فدا کردند.

    حجت الاسلام نعمت زاده افزود: اقدامات جهادگران در هشت سال دفاع مقدس بسیار ارزشمند و حیاتی بود به گونه‌ای که در بسیاری از پروژه‌ها سریع و شگفت انگیز عمل میکردند که با هیچ عقل و منطقی سازگار نبود.

    وی در ادامه به وضعیت فرهنگی جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، باید اخلاق، منش و رفتار این شهیدان نیز به جوانان جامعه انتقال داده شود.

    وی در ادامه ولایت پذیری را یکی از راه حل‌های مهم بسیاری از مشکلات جامعه عنوان و اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی را بعنوان الگوی واقعی ولایت پذیری بود به همین دلیل تمامی کار‌ها و اقدامات ایشان در راستای جلب رضایت خدا و ولایت بود و همین امر موجب جاودانه شدن این انسان شد.

    تیپ مهندسی رزمی ۵۷ فجر جهاد سازندگی شهرستان مرند در دوران دفاع مقدس ۲۸ شهید از جمله سردار شهید حاج محمدحسن کسایی و سردار حاج بهروز پورشریفی را تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *