×
×

سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد

  • کد نوشته: 4828
  • اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۳
  • 22 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت آبفای خوی گفت: سیل روز گذشته در این شهرستان باعث تخریب بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی شد.
    سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: بارش باران طی شبانه روز گذشته در نقاط مختلف شهرستان باعث بروز سیل و تخریب بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی به ویژه در مناطق روستایی شده است.

    یداله سلطانی افزود: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی استان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در استان و صدور هشدار سطح نارنجی همه نیرو‌های این شرکت در حالت آماده باش قرار گرفتند.

    وی با تاکید بر آماده باش کلیه تیم‌های عملیاتی و پدافند غیر عامل در سطح شرکت، اضافه کرد: همچنین همه ماشین آلات و تجهیزات لجستیکی و مولد‌های برق اضطراری به حالت آماده به کار، قرار گرفت.

    مدیرعامل شرکت آبفای خوی اظهار داشت: بارش شدید و رگباری باران موجب وقوع سیل در شهرستان خوی شد و خساراتی به بار آورده که در روستای ولدیان خط انتقال آب چشمه آسیب دید و همچنین به بخشی از شبکه توزیع این روستا خسارت وارد شد و در روستا‌های خاکمردان و شیرین کندی نیز خسارتی به شبکه توزیع وارد کرد.

    سلطانی افزود: تیم‌های عملیاتی در تمام نقاط و مناطق سیل زده مشغول رفع شکستگی‌ها و برقراری جریان آب هستند و خوشبختانه آب آشامیدنی تمام شهر‌ها و روستا‌های شهرستان برقرار است.

    وی با اشاره به اینکه به زودی گزارش دقیق خسارت‌ها را اعلام می‌کنیم، اظهار داشت: همه نیرو‌های خدماتی در آماده باش هستند و با تلاش نیرو‌های عملیاتی شرکت وضعیت آبرسانی در حالت عادی می‌باشد.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *