×
×

هر شهرستان بر حسب مزیت فرهنگی و هنری و زیست بوم خود برنامه ریزی خواهد کرد

  • کد نوشته: 4920
  • اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۳
  • 19 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در نشست صمیمی با هنرمندان هشترود گفت: هر شهرستان بر حسب مزیت فرهنگی و هنری و زیست بوم خود برنامه ریزی خواهد کرد.
    هر شهرستان بر حسب مزیت فرهنگی و هنری و زیست بوم خود برنامه ریزی خواهد کرد

    سیدمحمدحسین بلاغی بر لزوم توجه جدی ادارات ارشاد به فرهنگ سازی در راستای تحقق شعار سال، رفتار اقتصادی مردم، مسئله‌ی انسجام ملی، جوانی جمعیت، عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده تاکید کردو گفت: فرهنگ مقوله‌ای بسیار گسترده و وسیع است و از این رو برای اثربخشی و نتیجه‌گیری مطلوب باید مبتنی بر نیاز‌ها و زیست بوم هر منطقه برنامه‌ریزی فرهنگی صورت گیرد.

    وی افزود: مرجعیت تولید و صدور مجوز کتب ترکی از این به بعد در تبریز خواهد بودو معیار و مبنای صدور مجوز برای کتب ترکی، توجه به زبان ترکی اصیل آذربایجانی است.

     مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی اذعان کرد: ۴ پروژه شهرستان‌های هشترود، ملکان، کلیبر وآذرشهر پروژه‌هایی هستند که امسال تکمیل خواهند شد.

    بلاغی گفت: رویداد جنوب آذربایجان با موضوعات شعر، ادبیات، موسیقی ونمایش در هشترود کلید خواهد خورد.

    وی از آموزش رایگان هنرمندان در ادارات خبرداد و گفت: ایجاد، تشکیل و حمایت از هسته‌های هنری انجمن‌های شهرستان‌ها در اولویت است.

    فرماندار هشترود هم بر تکمیل و تجهیز مجتمع نیمه کاره مانده فرهنگی و هنری تاکید و خواستار ادامه عملیات آن شد.

    فرید قشلاقی  از حمایت از هنرمندان این شهرستان در عرصه هنر و نمایش تاکید نمود و گفت: فرمانداری هشترود از تولید برنامه‌های نشاط اجتماعی حمایت می‌کند.

    وی در ادامه خواستار رشته‌های هنری نمایشی، موسیقی در هنرستان‌های این شهر را شد.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *