×
×

سرمربی تیم فوتبال تراکتور :
می‌توانستیم در نیمه دوم اختلاف را کم کنیم / دفاع نداشتم

  • کد نوشته: 556
  • مهر ۲۹, ۱۴۰۰
  • 84 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: نیمه دوم فوتبال خوبی بازی کردیم و می‌توانستیم اختلاف را کم کنیم.
    می‌توانستیم در نیمه دوم اختلاف را کم کنیم / دفاع نداشتم

    به گزارش دیار آذربایجان : ، فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان، اظهار داشت : پیش از آغاز بازی هم گفتم که هفته اول غیرقابل پیش‌بینی است. متاسفانه در لحظات پایانی آخرین تمرین، آقای هادی محمدی دفاع وسط‌مان را از دست دادیم.

    وی ادامه داد: استفاده از هافبک وسط در پست دفاع وسط نیز کارایی چندانی نداشت. ما در مجموع جا‌به‌جایی زیادی در ترکیب‌مان داشتیم.

    کریمی توضیح داد: می‌خواستیم بازی را به نیمه دوم بکشانیم و برنامه‌ها را اجرا کنیم. اما به دلیل جوانی بازیکنان به‌ویژه مدافعان وسط که برای نخستین بار بازی کردند، چنین شرایط بدی در نیمه اول به وجود آمد.

    وی ادامه داد: ما مجبور شدیم علی باستانی ۱۷ ساله را وارد زمین کنیم که به نظرم بد کار نکرد؛ اما در کل گل‌گهر در نیمه اول برتری داشت و دلیلی ندارد، نبود بازیکنان را عاملی بر عدم توانمندی حریف بدانیم.

    سرمربی تراکتور با بیان اینکه ما در نیمه دوم خوب کار کردیم، گفت: اگر دقت و شانس داشتیم، می‌توانستیم اختلاف را کم کنیم. امیدوارم با رسیدن بازیکنان‌مان به ویژه مدافعان وسط، بهتر نتیجه بگیریم.

    وی خاطرنشان کرد: هیچ زمانی برای کار کردن روی بازیکنان جدید خط دفاعی نداشتیم و متاسفانه بازی خارج از خانه بود و مجبور بودیم بلافاصله بعد از تمرین به سیرجان سفر کنیم. به تیم حریف تبریک می‌گویم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *