×
×

دیار آذربایجان : گزارش می دهد :
همت بلند مردم روستای درق در راستای مشارکت در توسعه و آبادانی 

  • کد نوشته: 640
  • مهر ۳۰, ۱۴۰۰
  • 229 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : اهالی روستای درق از توابع بخش مرکزی شهرستان مرند در راستای توسعه و آبادانی این روستا اقدام به جمع آوری کمک های مردمی اعم از مالی و غیر مالی برای اجرای سنگ فرش جاده بین مزارع و باغات این منطقه به طول 3500 متر مربع زمین کردند .
    همت بلند مردم روستای درق در راستای مشارکت در توسعه و آبادانی 

    به گزارش دیار آذربایجان : ، اهالی روستای درق از توابع بخش مرکزی شهرستان مرند در راستای توسعه و آبادانی این روستا اقدام به جمع آوری کمک های مردمی اعم از مالی و غیر مالی برای اجرای سنگ فرش جاده بین مزارع و باغات این منطقه به طول ۳۵۰۰ متر مربع زمین کردند .

    گفتنی است ، اهالی این روستا با معتمد قرار دادن ” صفر فتاحی دهیار سابق این منطقه ”  علاوه بر کمک های مالی ، اهدای سیمان و جمع آوری سنگ برای تکمیل این پروژه نیز آستین های خود را بالا زدند و در تلاش برای تحقق یک هدف مشترک که توسعه و آبادی این روستاست قدم برداشته اند .

    دهیار سابق روستای درق : ما حَرف نمیزنیم عَمَل میکنیم.

    صفر فتاحی دهیار سابق این روستا در گفتگوی تلفنی با خبرنگار دیار آذربایجان : با بیان اینکه نبود سمت دولتی دلیلی بر نداشتن حس مسئولیت پذیری اجتماعی نیست گفت : اینکه مسئولیت دولتی داشته باشیم یا نداشته باشیم مهم نیست چرا که اگر هدف خدمت به مردم و توسعه و آبادانی روستا باشد باید با همت و انگیزه مضائف تلاش کرد به نا به فرمایش امام خمینی (ره) ما حَرف نمیزنیم عَمَل میکنیم.

    وی بودجه مورد نیاز برای اجرای پروژه سنگ فرش جاده بین مزارع و باغات این روستا را ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود : تاکنون برای این پروژه اهالی با کمک های مالی و اهدای مصالح ، در اختیار گذاشتن خودروهای باری و همچنین نیروی انسانی کمک های شایانی در جهت تکمیل آن انجام داده اند که این نتیجه همت بلند مردم روستای درق در راستای مشارکت در توسعه و آبادانی است و بی شک یک حرکت بی نظیر مردمی و انقلابی است .

    گفتنی است روستای درق از توابع بخش مرکزی شهرستان مرند است که در ۳۰ کیلومتری این شهرستان واقع شده که به لحاظ دارا بودن آب و هوای خوب و پلکانی بودن بافت روستا میتواند جزو روستاهای هدف گردشگری باشد .

    برای دیدن گزارش تصویری کلیک کنید

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *