×
×

فرمانده انتظامی مرند خبر داد :
کشف ۲۵ عدد سکه تقلبی طلای پارسیان در مرند

  • کد نوشته: 905
  • آبان ۲۰, ۱۴۰۰
  • 358 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : فرمانده انتظامی مرند از دستگیر ی زن و شوهر ی که قصد داشتند ۲۵ عدد سکه تقلبی طلای پارسیان را در بازار طلافروشان این شهرستان به فروش برسانند خبرداد.
    کشف ۲۵ عدد سکه تقلبی طلای پارسیان در مرند

    به گزارش دیار آذربایجان :  ، سرهنگ ” محمد جلیلیان ” در تشریح این خبر گفت: با هوشیاری و گزارش به موقع اصناف طلا فروشان به نگهبان بازار مبنی بر حضور مشکوک زن و شهری برای فروش تعدای سکه های طلا بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری شهرستان قرارگرفت.

    وی تصریح کرد: با حضور مأموران پلیس در محل ودر تحقیقات انجام شده این زن و شوهر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

    سرهنگ” جلیلیان” با اشاره به کشف ۲۵ عدد سکه تقلبی طلای پارسیان از متهمان یادآور شد : زن وشوهر متقلب که غیر بومی هستند در بازجویی های پلیسی اعلام داشتند که سکه ها را از جلو پارک در یکی از شهرهای استان خریداری کرده و قصد داشتند آنها را در بازار مرند بفروش رسانده و سریعا” محل را ترک کنند که با هوشیاری طلا فروشان و نگهبان بازار ناکام ماندند.

    فرمانده انتظامی مرند با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده به مرجع قضایی معرفی شدند خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین ابزارهای توفیقات پلیس در ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هرگونه هنجار شکنی ، مشارکت شهروندان و اصناف در این حوزه است و مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به منظور دسترسی آسان شهروندان به پلیس در کلیه ساعات شبانه روز بوده و پاسخگوی همگان است.

    منبع: پایگاه خبری پلیس

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *