×
×

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جلفا خبر داد
شکارچیان غیرمجاز گراز در پارک ملی کنتال جلفا دستگیر شدند

  • کد نوشته: 980
  • آذر ۱۰, ۱۴۰۰
  • 116 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جلفا از دستگیری شکارچیان غیرمجاز گراز در پارک ملی کنتال خبر داد.
    شکارچیان غیرمجاز گراز در پارک ملی کنتال جلفا دستگیر شدند

    به گزارش دیار آذربایجان : ، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جلفا از دستگیری شکارچیان غیرمجاز گراز در پارک ملی کنتال خبر داد.

    هادی ناری ضمن اعلام خبر دستگیری شکارچیان غیرمجاز پارک ملی کنتال، اظهار کرد: در پی ورود شکارچیان به پارک ملی کنتال، مامورین و محیط‌بانان پاسگاه‌های ایری، کنتال و نوجه مهر شهرستان جلفا در یک ماموریت و گشت و کنترل نامحسوس موفق به دستگیری این متخلفین شدند.

    وی افزود: طی این عملیات درمنطقه پارک ملی کنتال مامورین اجرائی از متخلفین یک راس گراز وحشی، یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند و پرونده متخلفین پس از اخذ ضرر و زیان برای تعیین تکلیف و صدور حکم قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

    به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی، وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به تلاش شبانه روزی محیط بانان شهرستان جلفا در حفاظت از تنوع زیستی و حیات وحش شهرستان، از همه دوستداران محیط زیست تقاضا داریم هرگونه تخلف زیست محیطی را به سامانه ۱۸۱۲ یا با شماره ۴۲۰۲۴۲۲۷ اطلاع دهند، تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن و پیشگیری از فجایع بعدی اقدام شود.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *