×
×

امام جمعه شهرستان مرند :
مهد کودک ها زیربنایی ترین امور در تربیت کودک هستند

  • کد نوشته: 2602
  • مهر ۵, ۱۴۰۲
  • 155 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده امام جمعه شهرستان مرند در آیین افتتاح مهد کودک و پیش دبستانی ترنم گفت: یکی از زیر بنایی ترین کارها در خصوص تربیت فرزندان همین مهد کودک و پیش دبستانی است.
    مهد کودک ها زیربنایی ترین امور در تربیت کودک هستند

    به گزارش دیارآذربایجان، حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده امام جمعه شهرستان مرند در آیین افتتاح مهد کودک و پیش دبستانی ترنم گفت: یکی از زیر بنایی ترین کارها در خصوص تربیت فرزندان همین مهد کودک و پیش دبستانی است.

    وی در ادامه با بیان اینکه در تربیت کودک و فرزند پروری کوتاهی شده است تاکید کرد: در خصوص تربیت بچه صالح و نور چشم انسان و مفید به جامعه متاسفانه تاکنون غلفت شده و برنامه های جامع اسلامی در این خصوص به فراموشی سپرده شده است.

    رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند در ادامه افزود: مسئولیت تربیت و آموزش کودک از همان سنین پایین تا نوجوانی باید بر عهده آموزش و پرورش باشد.

    وی با بیان اینکه نباید برخی مدارس غیر دولتی بچه ها را ابزار درآمد خود کنند گفت: در این مقوله ها باید هدف افزایش کیفیت و تربیت باشد و همچنین توجه شود که نوع برخورد مربیان با کودکان بگونه ای نباشد که موجب ذهنیت بد از نوع تربیت و علم آموزی شود.

    وی با اشاره به اهمیت جایگاه مادر و یا زن در اسلام گفت: مقام و جایگاه مادر همواره مورد تاکید اسلام بوده است چنانچه حضرت مهدی (عج) نیز الگوی خود را حضرت زهرا (س) می‌دانست، مادری که با تربیت فرزندانی بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز نامش همیشه جاودان است.

    حجت الاسلام نعمت زاده امام جمعه شهرستان مرند در خاتمه سخنان خود از شرکت کوثر آذربایجان بابت حمایت و پشتیبانی برنامه های فرهنگی و مذهبی در این شهرک تقدیر و تشکر کرد.

    براساس این گزارش، مهدکودک و پیش دبستانی ترنم وابسته به حوزه علمیه خواهران مرند در محیطی به مساحت ۲۲۰ متر مربع در جوار این حوزه در شهرک میلاد واقع شده است .

    نویسنده: مهدی درخشانی / سردبیر
    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *