×
×

به دستور استاندار آذربایجان شرقی :
تخصیص اعتبارات ویژه برای پایدار سازی آب شرب مرند

  • کد نوشته: 2718
  • مهر ۱۴, ۱۴۰۲
  • 152 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: با دستور استاندار آذربایجان شرقی اعتبارات جدید برای پایدار سازی آب شرب مرند اختصاص یافت.
    تخصیص اعتبارات ویژه برای پایدار سازی آب شرب مرند

    به گزارش دیار آذربایجان :، محمد خانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: در راستای پایدار سازی آب مرند پس از انجام مطالعات، برنامه ریزی لازم برای شروع عملیات اجرایی شامل شناسایی محل و تملک زمین برای حفر و تجهیز ۵ حلقه چاه

    (که ۳ حلقه آن وارد مدار بهره برداری شده است)، لوله گذاری خطوط انتقال با لوله‌های چدن داکتیل و پلی اتیلن و احداث مخزن ذخیره به ظرفیت ۲۵۰۰ مترمکعب آغاز کرده است.

    خانی افزود: علیرغم تأخیر در بهره برداری به موقع چاه‌ها به علت عدم استقبال در مناقصه سال گذشته که چهار بار تکرار شد، اجرای پایدارسازی تأمین آب مرند در مجموع از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و مبلغ ۳۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی و منابع داخلی برای آن هزینه شده است.

    وی گفت: با تخصیص اعتبارات جدید به طرح تأمین آب مرند که با دستور استاندار محترم انجام یافته است. در زمستان سال جاری علاوه بر ۵ حلقه چاه قبلی، چاه‌های جدیدی نیز جزو برنامه قرار گرفته است و بر این اساس امید می‌رود با تخصیص اعتبارات لازم تا پایان سال ۱۴۰۲ این طرح اتمام و وارد مدار بهره برداری شود.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *