×
×

استاندار آذربایجان شرقی خبر داد :
بهره‌برداری از قطعه اول آزاد راه تبریز- بازرگان در دهه فجر امسال

  • کد نوشته: 2808
  • آذر ۷, ۱۴۰۲
  • 131 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : استاندار آذربایجان شرقی گفت: عملیات اجرایی آزادراه تبریز - صوفیان نیز به‌عنوان قطعه اول آزادراه تبریز - بازرگان در حال اتمام است و دهه فجر امسال افتتاح می شود.
    بهره‌برداری از قطعه اول آزاد راه تبریز- بازرگان در دهه فجر امسال

    به گزارش دیار آذربایجان :، عابدین خرم امروز در در دیدار مسئولان بسیج دانشجویی استان با اشاره به دستاوردهای ارزشمند دولت مردمی در حوزه زیرساخت ای استان اظهار کرد: ۲۵ سال بود که آزادراه تبریز زنجان تحویل بانک ملی بود که توانستیم در این مدت خلع ید کنیم و آسفالت ریزی آن امسال شروع شد.

    وی افزود: اتوبان شهید کسایی نیز مال تبریز، اما در اختیار راهداری بود که امسال با اجرای طرح تعریض، دو باند به آن اضافه شد.

    خرم ادامه داد: عملیات اجرایی آزادراه تبریز – صوفیان نیز به‌عنوان قطعه اول آزادراه تبریز – بازرگان به طول ۲۹ کیلومتر در حال اتمام است و ان‌شاءالله دهه فجر امسال به روی خودروها باز می‌شود.

    استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: کمربندی ایلخچی نیز بعد از ۱۷ سال در حال اتمام است، ضمن اینکه آزادراه هشترود – مراغه نیز در این دولت به سرانجام می‌رسد.

    استاندار آذربایجان شرقی در پاسخ به اظهار نظر یکی از دانشجویان درباره نقش توسعه خوابگاه‌های متاهلی در افزایش ازدواج دانشجویی تاکید کرد: ما خوابگاه‌های متاهلی را از نخل قانون مولدسازی به طور ویژه دیده‌ایم.

    وی افزود: هر چند مشکلات این حوزه، میراث سال‌های گذشته می‌باشد، امام حل آن یکی از اولویت‌های ما است که تلاش می‌کنیم تا پایان دولت سرانه‌مان را افزایش دهیم.

    خرّم ادامه داد: آماده پیگیری مشکل دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای برگزاری اردوهای جهادی نیز هستیم.

    وی بیان کرد: رسیدگی به مسائل صنفی دانشجویان از دغدغه‌های اصلی من است و علاقه‌مندم که نشست‌ها با دانشجویان بیشتر از این باشد.

    وی اضافه کرد: معتقدم برخی از دانشجویان عزیز اطلاعات کافی در مورد دستاوردهای دولت ندارند که این مشکل از طریق افزایش تعامل با این قشر نخبه قابل حل است.

    استاندار آذربایجان شرقی افزود: دیدگاه‌ها و نظرات شما دانشجویان عزیز به‌عنوان نخبگان جامعه می‌تواند برای ما به‌مثابه پیشرانه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی عمل کند و از آن استقبال می‌کنیم.

    نویسنده: مهدی درخشانی
    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *