×
×

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز :
پلمب ۳ مطب دندانپزشکی قلابی و تزریقات غیرمجاز در تبریز

  • کد نوشته: 2861
  • دی ۲۷, ۱۴۰۲
  • 76 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پلمب دو واحد تزریقات و پانسمان غیرمجاز و یک مطب دندانپزشکی قلابی که در شهر تبریز فعالیت می کردند خبر داد.
    پلمب ۳ مطب دندانپزشکی قلابی و تزریقات غیرمجاز در تبریز

    به گزارش دیار آذربایجان :، جواد احمدیان اظهار کرد:  طی هفته گذشته و در ادامه روند بازدیدهای نظارتی کارشناسان نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله در امور درمان سه مرکز غیرمجاز در سطح شهر تبریز پلمب شد.

    وی با تاکید بر صیانت از حقوق‌گیرندگان خدمات پزشکی و پیشگیری از مخاطرات حاصل از فعالیت مراکز غیر‌مجاز درمانی ادامه داد: طی هفته گذشته با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بردرمان دانشگاه، همکاری دادستانی استان، پلیس اماکن استان  و پس از حصول اطمینان از صحت موضوع از طریق پایش عملکردی و حضور در مکان مذکور و بررسی‌های لازم و محرز شدن غیر قانونی بودن فعالیت ۲ واحد تزریقات و پانسمان و یک مطب دندانپزشکی قلابی به‌دلیل عدم وجود مجوز و دخالت در امر دندانپزشکی و درمانی و فعالیت افراد فاقد صلاحیت حرفه ای پس از طی مراحل قانونی پملب شد و مدارک موجود به مقامات قضایی همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

    احمدیان با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه معاونت درمان حفظ سلامت آحاد جامعه است، افزود:‌ معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز مصمم به برخورد جدی با متخلفان در حوزه ارائه خدمات درمانی است و  با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

    وی از مردم خواست ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسات غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

    پایان پیام/

    نویسنده: مهدی درخشانی
    منبع: دیار آذربایجان :
    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *