×
×

منتخب مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی :
مثل کوه پشت سر استاندار ایستاده‌ ام، با عزل و نصب‌ ها کاری ندارم

  • کد نوشته: 2950
  • اسفند ۲۰, ۱۴۰۲
  • 92 بازدید
  • ۰
  • منتخب مردم مرند و جلفا در خانه ملت با بیان اینکه مثل کوه پشت سر استاندار ایستاده ایم تا برای استان کار کنیم، گفت: من به عنوان نماینده مجلس با عزل و نصب ها کاری ندارم.
    مثل کوه پشت سر استاندار ایستاده‌ ام، با عزل و نصب‌ ها کاری ندارم

    به گزارش دیار آذربایجان :، عزت الله حبیب زاده، منتخب مردم مرند و جلفا در خانه ملت اظهار کرد: در بخش های مختلف از جمله مراکز درمانی کمبود داریم؛ به طوری که تنها یک بیمارستان ۹۶ تختخوابی در مرند داریم و استادیوم پنج‌هزار نفری مرند هم ۱۸ سال است که نیمه تمام مانده است.

    وی با بیان اینکه مثل کوه پشت سر استاندار ایستاده ایم تا برای استان کار کنیم، افزود: من به عنوان نماینده مجلس با عزل و نصب ها کاری ندارم، بلکه از مدیران کارنامه می خواهم؛ باید آذربایجان شرقی را الگوی هماهنگی و توسعه در کل کشور کنیم. وی، مساله آب شرب، تکمیل بزرگراه مرند- جلفا و آزادراه تبریز- بازرگان را از جمله اولویت های حوزه انتخابیه خود ذکر کرد.

    رضا باقری بنابی، منتخب مردم بناب در مجلس دوازدهم نیز در این جلسه تاکید کرد: باید برای حل مشکلات استان هماهنگ شویم.

    غلامرضا نوری قزلجه، منتخب مردم بستان آباد در مجلس دوازدهم نیز از تنش آبی، شرکت مس آذربایجان و دریاچه ارومیه به عنوان برخی از اولویت های آذربایجان شرقی نام برد و توضیح داد: حذف نگاه امنیتی برای توسعه منطقه شمال غرب و آذربایجان شرقی از مهم ترین اولویت هاست که امیدوارم با حمایت آقای استاندار گام های مهمی در این زمینه برداریم.

    وی ادامه داد: تعامل دولت و مجلس، عامل مهمی در راستای حل مشکلات جامعه است.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *