×
×

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل در گفتگو با دیار آذربایجان :
مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است

  • کد نوشته: 4272
  • فروردین ۲۸, ۱۴۰۳
  • 6096 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان - اردبیل : مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل گفت: برگزاری مسابقات جام صفوی می‌تواند به توسعه گردشگری ورزشی منجر شود.
    مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است

    به گزارش دیار آذربایجان ، حسن محمدی ادیب امروز در جلسه کمیته گردشگری جام صفوی در حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و نمایندگان تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان گفت: اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل آماده همکاری با اداره کل ورزش و جوانان در راستای برگزاری جام صفوی است و جهت برگزاری جام و معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در این رویداد ورزشی اقدام می‌کند.

    مدیرکل میراث‌ فرهنگی اردبیل افزود: برگزاری تور آشناسازی برای ورزشکاران و خبرنگاران فعال در جام، نمایشگاه صنایع‌دستی در فرودگاه و محل اقامت ورزشکاران و اهدا اقلام معرفی ظرفیت‌های استان به میهمانان از برنامه‌هایی است که اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان انجام خواهد داد.

    به گفته او، استان اردبیل زمینه ایجاد کمپ‌های مختلف ورزشی را دارد و این جام ورزشی برای برگزاری در رشته‌های مختلف در سطح بین‌المللی برنامه‌ریزی شده است و اولین دوره آن در اردیبهشت ماه در رشته کشتی برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم با همکاری در برگزاری آن، گامی موثر برای معرفی استان و ظرفیت‌های گردشگری آن برداریم.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *