×
×

رژه یگان‌های ارتش در سلماس

  • کد نوشته: 4300
  • فروردین ۲۸, ۱۴۰۳
  • 32 بازدید
  • ۰
  • آئین رژه تیپ ۲۶۴ شهید عبدی ارتش در پادگان سلماس برگزار شد.
    رژه یگان‌های ارتش در سلماس

    به مناسبت فرا رسیدن  ۲۹ فروردین روز ارتش آئین رژه نیرو‌های مسلح  با حضور جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح و مقامات استانی و شهرستان‌های سلماس و خوی برگزار شد.

    فرمانده تیپ ۲۶۴ ارتش در خوی و سلماس گفت: در این رژه، خودرو‌های سبک و سنگین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با پیشرفته‌ترین تجهیزات سبک و سنگین توان نظامی ارتش جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.

    سرهنگ واحدی گفت: در آیین رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در قرارگاه نزاجا، بخشی از سامانه‌های پدافندی، تجهیزات سبک و سنگین نظامی، پهپادی، موشکی، هوایی و زمینی به نمایش گذاشته شد.

    ذبیح الله کاظمی فرماندار سلماس نیز در این آیین گفت: ایران اسلامی پیشرفت‌های بزرگی در عرصه نظامی داشته است که بخشی از این پیشرفت‌ها در رژه ۲۹ فروردین به نمایش گذاشته می شود.

    علی نژاد فرماندار خوی هم در این مراسم اظهار کرد: اقتدار نیرو‌های مسلح هیمنه دشمنان را که برای ملت ایران شاخ و شانه می‌کشند در هم خواهد شکست.

    حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه سلماس و حجت الاسلام قاسم خانی امام جمعه خوی هم به نقش بی بدیل ارتش در دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کردند.

    با پیام تاریخی و حیات بخش امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ ارتش تولدی نو یافت و ۲۹ فروردین ماه در تاریخ ایران به نام روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *