×
×

تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به محرومان در اردبیل

  • کد نوشته: 4394
  • اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳
  • 21 بازدید
  • ۰
  • مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: ابتدای تاسیس حساب ۱۰۰ امام راحل تاکنون ۱۰۰۰ واحد مسکونی به محرومین تحویل داده شده است.
    تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به محرومان در اردبیل

    حجت الاسلام سیدسعید میراحدی گفت: با افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) در نخستین روزهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رویکرد محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان و مستضعفان با تدبیر امام راحل در کشور آغاز شد و بعد از گذشت ۴۵ سال ثمره و میوه این نهال ارزشمند را به شایستگی شاهدیم.

    مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: در سایه حساب ۱۰۰ امام و شکل‌گیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها و مناطق محروم چهره فقر و نداری برچیده شده و روستاییان از خدمات این نهاد انقلابی بهره‌مند شدند.

    به گفته او، از ابتدای تاسیس حساب ۱۰۰ امام راحل تاکنون در استان اردبیل قریب به ۱۰۰۰ واحد در اختیار هم استانی‌های عزیز قرار گرفته و با ارتقای نگرش در سال گذشته ۱۰۹ پرونده و از آغاز سال جاری تاکنون نیز نزدیک به ۳۰ مورد پرونده اعم از ساخت، تکیمل، اجاره و ترمیم مساکن محرومین به نتیجه رسیده است.

    مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: نیروهای خدوم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با پرداخت مبالغی از حقوق ماهیانه خود به حساب ۱۰۰ امام(ره) جهت محرومیت زدایی مساعدت می‌کنند که نشان می‌دهد بدنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بدنه‌ای ارزشی همراه با اخلاص در عمل و تلاش در مسیر خدمت رسانی است.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *